Saturday 1 August 2015

Kisah Semester 1 Asasi Sains UiTM Puncak Alam (Part 1 - MDS)

Assalamualaikum.

Saja rasa nak Throwback kehidupan masa dekat Asasi Palam sebab lepas ni No more Asasi dah Dekat Palam. Sebab Nanti akan dipindahkan ke dengkil. =(

Ok, aku mula dengan. . . .


MDS ( MINGGU DESTINI SISWA )

Haa, orang kata ni minggu dera freshie. Erm, aku tengok tiadalah dera mana pun. Dorang cuma sedarkan siapa kita saja. Tapi, kalau MDS ni takde, aku rasa, makin lambatlah aku jadi pelajar UiTM secara Official. Terima kasih kakak2 dan Abang2 Fasi semua! Hew2~

Masa MDS ni lah aku jumpa kawan baru. Masa tu, mana ada classmate lagi. Housemate pun masa tu aku tak tegur. Tegur roomate je. Haha! Aku rapat dan kenal dengan MDS "mates" dulu baru lah aku kenal yang lain2. =.=" . MDS ni berlaku 3 hari saja. Dalam 3 hari tu, diaorang ni tolonglah kita uruskan hal2 pendaftaran kolej, pendaftaran nak jadi pelaar UiTM, cara nak settle kan borang2, dan juga nak settle kan borang KPT. (Biasiswa).

Haaa, banyak juga membantukan? Syukurlah ada MDS ni. Hikhok~
Sini aku sertakan gambar. Tapi tak banyak sangat lah, sebab masa ni, aku segan-segan lagi nak snap pakai phone aku tu. ^^V

Masa ni tengah menganjing budak perempuan belakang dok snap pic cmni. haha!

Amir, dia ni ahli motivasi tau! Haha, bosan dengar fasi beri taklimat

Kami boleh baring, mula-mula. Lepas tu tak boleh dah,

Sindrom kebosanan dah merebak

Masa nak nyanyi lagu UiTM Di Hati Ku <3

Sorang lagi tu Kamil. Budak SAKTI. Rugby Atlet.

Hisyam. Hacker dan Game noob. hew2~
Muka Bosan wa cakap lu.


.....=.=

Tidur tu.

Orang suh posing. Posing je lah. haha!

Ni la Kamil,

First time tak suka bila disuruh DUDUK. Kematu punggung duduk je keje.

.....

M7. Ingatkan ape la menda ni. Rupanya giliran nak makan. bayang kan brape lame nak tunggu untuk makan saja. haha!

Bosan 2.0

Bosan 3.0

Bosan to the max. haha!

More To Gambar Actually. Hee~

Nota Kaki : ~ HIDUP CARI KAWAN, JANGAN CARI PASAL ~



2 comments: