Saturday 1 August 2015

Destinasi Bajet


Sumber cik google



Sebenarnya, dengan bajet yang cukup minimum, 

kita boleh melancong complete dengan tempat penginapan, 


makan minum, jalan-jalan, buat aktiviti sikit


siap beli cenderahati lagi. 


Memang boleh, Kalau ikut cara destinasi bajet laa.

............................................................................................................................


Assalamualaikum.

Haha, saja aku amik tagline dalam rancangan destinasi bajet tu. Hajat di hati aku ni dah lama dah mengidamkan kembara backpackers ni.(Ala-ala Destinasi Bajet la). Tapi disebabkan kekangan masa, aku tidak berkesempatan nak berbuat demikian. InsyaAllah semester depan boleh kot...(kot...), So boleh dah ni start ngumpul fulusss.. lewls.

Kalau boleh nak simple2 je. First step try Destinasi bajet ke Melaka ke... Berbekalkan DSLR, boleh dah aku hidup. Nikmatnya! Aku nak gerak sorang je. Jadi lone ranger. hahaha!

I really need a vacation la. Haih.....
Siapa nak belanja aku pergi vacation boleh drop down your comment ok. =P


Nota Kaki: Kalau dapat pergi pulau-pulau pun seronok jugak. =(

No comments:

Post a Comment